torsdag 30. oktober 2008

Jeg fikk til..!

Jeg fikk iallefall satt inn et bilde. Det er jo en begynnelse - og en god start på dagen. Nå er det tid for litt huslige sysler.. Klesvask, husvask osv. D skal på reise med jobben i helga, så jeg og David blir alene hjemme. Da vet jeg iallefall en ting som står på programmet..WII fit :o) Vi kjøpte det da vi var i Trondheim, og jeg har lovet David at han skal få sette det opp inne på stua når vi blir "alene hjemme". Han prøvde å drasse det med seg inn i går, men snudde lydig da jeg sa han fikk vente til helga. Ehh var det ikke husarbeid jeg snakka om? Får vel bare starte, så jeg blir ferdig med det. Da rekker jeg å gå en tur i det nydelige (men kalde) høstværet også. Flere oppdateringer fra Trondhjemsturen følger senere.
-klem-

1 kommentar:

Anita sa...

Gleder meg til flere bilder;o) klem