søndag 2. november 2008

En søndag i sofa'n




Side v.æret bestemte seg for å vise seg fra den mest høstlige siden i dag, benyttet vi sjansen til en skikkelig film-dag. Det er så sjelden jeg har fri ei hel helg, så vi hadde masse deilig familietid sammen, først meg og David, og så D i tillegg da han kom hjem. Vi starta med Mr. Beans ferie. David var ikke helt fornøyd, men jeg liker den veldig godt. Kanskje pga at det er mye reising i filmen? Filmen var en del av vår "luxus-lunsj" med bringebærsmooties og toast.. Iløpet av ettermiddagen rydda jeg unna litt Haloween-greier, bl annet Heksekatten som David holder, og den nydelige "gresskarkoppen"min.
Neste film ble "Jump In" som både jeg og David elsker, og etter at David hadde tatt kvelden, så jeg og D "In her shoes" på TV3. Cameron Diaz er en av mine favoritter, så jeg koste meg skikkelig med filmen, samtidig som den er litt "til ettertanke".. Nå er det iallefall ingen tanker mer i mitt hode, så jeg vil ønske dere alle en god natt.
-klem-

Ingen kommentarer: