tirsdag 4. november 2008

Trøtt morgen...



Etter 9,5 timers nattevakt, blir man temmelig trøtt.. Uten sminke, uten smykker og med håret godt vekk fra ansiktet, ser man jo ikke så frisk og opplagt ut, akkurat, men det er nå slik det er... I dag måtte jeg i tillegg skynde meg hjem, for David skulle vekkes, ordne seg, spise frokost og være på legesentret til kl 08.40, for å ta blodprøver (bl.a speil) til eksakt riktig tid.. Vi rakk det - faktisk med god margin.. Og etter at jeg hadde kjørt David på skolen og kommet halvveis hjem, kom jeg på at MEDISINEN lå i vesken min!!! Det var bare å snu og kjøre tilbake (::som jeg fortalte om i går...) Nå er jeg trøtt, men syns egentlig jeg er veldig heldig. Mens regn og vind herjer ute, kan jeg krype ned i en deilig seng og sove til David er hjemme fra skolen...
-klem-

Ingen kommentarer: